Praktične frizure za trening

Fizička aktivnost u bilo kom obliku veoma je važna za zdravlje svake osobe. Zašto će neko otići na trening zavisi od ličnih ciljeva. Uglavnom ljude za bavljenje sportom motiviše dobar izgled, zdravlje, a često aktivan trening postane i odličan izduvni ventil. 

Međutim odlazak na trening  i aktivno vežbanje osim motivacije i želje, često zahteva i druge stvari. Frizura je svakako jedna od njih, pogotovo za osobe sa dužom kosom. Bez obzira da li je reč o ženama ili muškarcima, muka je ista.  

Dok vežbate verovatno ne želite da vas bilo šta sputava i ometa da se potpuno prepustite užitku. Samo zamislite sebe kako non stop sklanjate kosu sa lica ili je bezbroj puta vežete. Iritantno, zar ne?

Iako vam ova tema možda zvuči nebitno, itekako može doprineti da vaše treninge podignete na viši i kvalitetniji nivo. Ne samo to, već vam frizura može omogućiti da i tokom vežbanja izgledate sređeno i privlačno. Ko zna, možda baš u teretani upoznate neku važnu osobu. 

Osim svega toga, savetujemo vas i na koji način da sačuvate kosu od oštećenja i opadanja, ukoliko sa kosom ne postupate na najadekvatniji način. Zdravlje kose je sigurno važno i onima kojima nije stalo do frizure za vreme treninga. 

U nastavku ima za svakoga po nešto. 

Zato otkrijte na koji način najbolje pripremiti kosu kada odlazite na trening i puni samopouzdanja uživajte vežbajući. 

Najčešće praktikovane frizure za trening

Nemaju sve žene puno vremena za razmišljanje o svakom aspektu. NIje svima najvažniji izgled kose, već žele ići na trening kako bi bile zdrave, dobro se osećale i dobro izgledale. Uglavnom je to većini cilj. 

Kada je fokus na fiizičkoj aktivnosti onda je svima važno da se tokom treninga osećamo slobodno i da nas ništa ne sputava. 

Kosa je često ta koja nam pada na lice, lepi se ukoliko se znojimo i samim tim ometa trening. To sigurno ne želimo. 

Zato žene uglavnom za vreme vežbanja kosu vežu u rep, pletenicu ili punđu. Da bi osigurale što efikasniji trening kosu uglavnom dobro zategnu kako bi čvrsto stajala. Pritom se ne vodi računa o gumicama  i šnalama koje se koriste pa i one mogu naneti dodatnu štetu kosi. 

Ovakav način tretiranja kose jeste najpraktičniji, ali nije baš preporučljiv. Zašto? O tome govorimo u nastavku. 

Kako da kosa ne opada?

Jedan od čestih problema kod žena sa dužom kosom jeste problem sa njenim opadanjem. Uzroci za opadanje kose su razni. Kada imate dužu kosu i redovno trenirate može se desiti čak i gubitak kose u pramenovima

Da, zvuči pomalo zabrinjavajuće i neprijatno čak i na izgled. Do ovakvog ishoda najčešće dolazi zbog agresivnog postupanja sa kosom. 

Šta to znači? 

Ako izuzmemo česta feniranja i  farbanja kada idete na trening dužu kosu uglavnom vežete, zar ne? To je i logično jer kod aktivnog treninga itekako dolazi do znojenja, a i kosa naprosto smeta. Razumljivo je zašto to radite, ali upravo to i dovodi do lomljenja kose, njenog oštećivanja i kao krajnja posledica je njeno opadanje. 

Za sve žene koje vole dužu kosu i nisu spremne da je se odreknu zbog treniranja ima rešenja. Pre svega, potrudite se da što više obogatite negu kose. Ukoliko već morate da je lomite, prethodno je dobro nahranite pririodim preparatima koji će ojačati dlaku. Dakle vodite računa o nezi i preparatima koje kupujete. Neka oni budu što prirodniji, što blaži i što hranljiviji. Tako će vaša kosa postati jača i otpornija na oštećenja. 

Ako trenirate u kućnim uslovima ili imate dovoljno privatnosti za treniranje, za to vreme svojoj kosi možete podariti i negu. Kako? Jednostavno Ako već vežete kosu, zašto na nju ne bi naneli masku ili pakovanje koje treba da stoji duže vreme. 

Dok vežbate svoju kosu hranite, a nakon toga je operete i eto pametno iskorišćenog vremena. Ionako retko kada stignemo da negu kose odradimo temeljno. Ovo može biti način, ako vam uslovi treniranja dopuštaju.

Druga stvar koju možete učiniti jeste da povedete računa o načinu vezivanja kose. Izbegavajte jako zatezanje gumicom i lomljenje vlasi. Kosu pokupite u što labaviji rep kako bi smanjili lomljenje. Još je bolje rešenje u vidu neke trake ili marame koja bi kosu samo sklonila sa lica i ne bi došlo do lomljenja. 

Izbor je na vama i sigurno da će zavisiti i od vrste treninga koji praktikujete. Ponekad je zaista neophodno kosu čvrsto vezati i zatezati, ali onda budite spremni na to da će vremenom doći do posledica možda čak i u vidu opadanja u pramenovima. 

Prevencija je u ovom slučaju mnogo bolja opcija. Tretman opadanja kose zna potrajati duže vreme, a i odgovarajuće rešenje nije uvek lako pronaći i može zahtevati značajne finansijske izdatke. Zato povedite računa o frizuri koju praktikujete na treningu i načinu na koji je pravite.

Šišajte se u skladu sa životnim stilom

Vodite sportski život ili se redovno rekreirate? To je odlična stvar kako za zdravlje vašeg tela, tako i za stanje duha, ali i za fizički izgled. Benefiti su višestruki, pogotovo ako ste žena. 

Ukoliko su treninzi sastavni deo vaše svakodnevnice i puno vremena provodite vežbajući, onda  nije na odmet da razmislite o ovoj temi. Da svoju kosu ne bi izlagali nepotrebnom stresu odnosno oštećenju, možda je rešenje u drugačijoj frizuri. 

U zavisnosti od treninga možda bi kraća kosa bila bolja opcija. Niste nikada imali kratku kosu? Da, to je jeste drastičan korak i zaista treba hrabrosti za njega. Sa druge strane ovakva frizura vam može olakšati život. Kratku kosu je lakše oprati, osušit pa čak i stilizovati. Za vreme treninga nema potrebe da je vežete, pa je samim tim ne oštećujete. 

Ako imate odbojnost prema kratkoj kosi surfujte malo Internetom i videćete da ima zaista odličnih frizura za kratku kosu. Za promenu je potrebna hraborst, odluka, ali i odličan frizer zbog kojeg nećete zažaliti što ste se ošišali. 

U krajnjem slučaju to ne mora biti poptuno kratka kosa. Ponekad je dovoljno da to bude neki paž. Ovakav način šišanja nije samo praktičan za trening već je i moderan. Paž frizure uglavnom nemaju dužinu za rep. Tada se kosa sa lica može skloniti uz pomoć trake ili šnala. Dakle sa kosom ne postupate agresivno, a ona vam ne smeta tokom vežbanja. Nakon treninga skinete traku ili šnale i spremni ste za nove pobede. Čak iako vam je potrebno pranje kose ovu dužinu je lakše oprati i osušiti. Budite hrabre, možda vam nova frizura donese još nešto novo i neočekivano. Promene podstiču promene. 

Višestruko korisne frizure na treningu

Kada je domišljatost u pitanju, tu žene prednjače. Muškarci nemojte se ljutiti ali zaista je tako. Žene razmišljaju nekoliko koraka unapred. Evo primera. Jedna žena posle posla ide na trening i nakon toga planira izlazak u grad, a pritom ima dugu kosu i nikako neće stići da je sredi nakon treninga. Ne sumnjajte, ima rešenja i za ovo. Reč je o višestruko korisnim frizurama. 

Tu može biti više scenarija. Duga kosa se može isplesti u pletenice. Koje veličine će biti pletenice i na koji način će biti ispletene zavisi od ličnog ukusa, dužine kose i naravno ženine spretnosti sa kosom. Ima odličnih frizura sa pletenicama. One su praktične kako za trening, tako mogu poslužiti i za izlazak sa drugaricama. Za mnoge je potrebno malo više spretnosti, ali to se da rešiti. Bacite malo pogled na razne tutorijale koji govore o načinu pravljenja pletenica. Malo vežbe i brzo ćete postati sama svoj frizer. Ovakav način vezivanja kose učiniće da i tokom treniranja izgledate lepo  i sređeno čak iako se znojite. Kada se završi trening frizuru možete poneti gde god da krenete i niko neće ni slutiti odakle dolazite. 

Drugi mogući scenario je da se te pletenice nakon treninga raspletu i da se dobije bujna talasasta kosa. Odlično rešenje zar ne? Dakle u nekoliko poteza od pravog sportiste nastaje dama sa zavodljivom frizurom. Da bi to postigli potrebno je samo da pletenice stoje dovoljno dugo i da na njih  prilikom pletenja stavite malo pene ili gela za učvršćivanje kako bi ste dobili željeni efekat.  Možda vam deluje neverovatno, ali zaista se od običnih pletenica može dobiti izvanredna i postojana frizura. 

Sada više nema izgovora, a ni odricanja zbog manjka vremena. Sve se može postići i pritom odlično izgledati u svim prilikama. 

Kada sledeći put vidite ženu koja ima izvanredno izvajanu figuru i lepu kosu odajte joj priznanje. Ko zna kakvim se sve trikovima služila da bi do toga došla. Ne budite zavidni i ponosni već pitajte za savet kako je to uradila. Svaka žena se dovija na neki svoj način koji vam nije ni na kraj pameti.