Kako ispravno koristiti Linkedln za napredovanje u karijeri

Bez obzira tražite li novi posao ili samo pokušavate proširiti svoju profesionalnu mrežu, u nastavku vam donosimo nekoliko načina kako koristiti usluge Linkedlna kako bi vam donio korist.

Obzirom da je pandemija virusa Covid 19, skoro pa iskorijenila mnoge metode traženja prilika za napredak u karijeri i traženje posla, tako je Linkedln napredovao te iskoristio trenutnu situaciju.

Od marta, LinkedIn, koji je u vlasništvu Microsofta, predstavio je niz alata kako bi pomogao da se njegovih 706 miliona korisnika, povežu na više od 14 miliona oglasa za posao i nauče nove vještine za razvoj karijere (ove brojke objavljene su u Microsoftovom pozivu za zaradu tokom mjeseca jula). Sve nove ponude dostupne su svim LinkedInovim korisnicima i ne zahtijevaju “premium” plan, koji se kreće po cijeni od 29,99 do 119,95 dolara mjesečno.

Redovno ažurirajte svoj profil

Dobro održavani LinkedIn profil važan je način da ostanete relevantni.

“Mnogi ljudi ažuriraju svoj LinkedIn samo kada traže posao, tako da nije iskorišten u punom potencijalu”, rekla je Ashley Watkins, trenerica za traženje posla.

„Pitaju se zašto ih niko ne traži; to je zato što su neaktivni. Ako je vaš profil neaktivan, gotovo da ne postojite. “

Uz svoj posao i vještine, obavezno priložite i svoju fotografiju.

“Vaša slika trebala bi biti profesionalna i dobro vas predstavljati”, rekao je Tejal Wagadia, korporativni agent u kompaniji za digitalno obrazovanje StrongMind.

“Osim što je prikladno, lijepo je imati fotografiju koja prikazuje vašu ličnost.”

Provjerite jesu li vaše vještine tačne

Odjeljak “vještine” na vašem LinkedIn profilu zaslužuje posebnu pažnju ako tražite posao, jer regruteri za posao često love kandidate koristeći vještine kao ključne riječi.

“Za članove LinkedIna koji na svom profilu imaju najmanje pet vještina, 27 puta je vjerovatnije da će ih regruteri otkriti”, rekao je Blake Barnes, koji nadgleda strategiju i razvoj novih alata i proizvoda u LinkedInu.

LinkedIn nudi funkciju u kojoj sadašnje i bivše kolege mogu “podržati” vještine koje ste naveli, kao i kvizove koje možete popuniti kako biste ih “provjerili”.

“Potičemo članove da preduzmu dodatni korak za provjeru vještina – veća je vjerojatnost da ćete se zaposliti za 20% ako imate na svom profilu prikazanu popunjenu značku “Procjena vještina LinkedIn”, rekao je gospodin Barnes.

Ipak, nemojte se previše zanositi. “Ako u prošlih pet godina niste koristili neku vještinu, nemojte je nabrajati”, rekla je gospođa Wagadia.

„Neki ljudi na svom LinkedIn profilu imaju gomilu ključnih riječi jer žele da ih se pronađe pretragom, ali onda to ne oslikava njihovo radno iskustvo. To nikome ne pomaže. “

Budite aktivni na platformi

Redovni angažman možda vam neće direktno donijeti posao, ali može vam pomoći da otvorite vrata i nađete se na radarima ljudi koji traže nove kadrove.

“Kad volite da komentarišete sadržaj drugih ljudi i dijelite članke koje ste pročitali i koji su vam se svidjeli, odmah ste više primjetni”, rekla je gospođa Watkins. “To daje drugima poticaj da vas kontaktiraju.”

Ali ne objavljujte bilo šta- ovo nije Facebook ili Instagram.

“Držite se svog područja struke”, rekla je gospođa Wagadia.

„I definitivno izbjegavajte sudjelovanje u političkim ili vjerskim raspravama. To samo dovodi do negativnog takmičenja, a ako to primjete regrut ili menadžer za zapošljavanje, dovest će u pitanje vaš angažman. “

Uspostavite nove veze – ali kreirajte strategiju

“Ako tražite posao u određenoj kompaniji, počnite s naprednom pretragom kako biste pronašli ljude s kojima imate nešto zajedničko u toj kompaniji i obratite im se”, rekao je Michael Quinn, viši menadžer u kompaniji Ernst & Young koji je specijaliziran za pomaganje organizacijama u privlačenju talenata.

“Započnite s gledanjem njihovog sadržaja i angažujte se na osnovu toga”, rekao je gospodin Quinn. “Nemojte samo slati poruke ljudima jer nešto želite.”

Quinn predlaže da podijelite malo iskustva o svom profesionalnom životu i komentarišete njihove objave.

Ne stidite se istaći kako vam treba novi posao

U junu je LinkedIn predstavio novu funkciju pod nazivom „otvoreno za posao“, koja omogućava korisnicima da na fotografiji profila prikažu značku koja pokazuje da traže novi posao.

“Vidjeli smo da je 40% vjerojatnije da će ljudi dobiti poruku od regrutera i 20% vjerojatnije da će dobiti poruku od drugog člana ako pokažu da su javno otvoreni za novi posao”, rekao je gospodin Barnes.

Ako biste ipak radije bili diskretni, članovi imaju mogućnost prikaza značke tako da je vidljiva samo zaposlenima izvan vaše kompanije.

Predvidite nove oglase za posao i intervjue

LinkedIn tvrdi da su podaci prikupljeni u avgustu pokazali da je četiri puta veća vjerojatnoća da će korisnici dobiti odgovor od regrutera posla ili menadžera za zapošljavanje ako su se prijavili za novi posao, u roku od 10 minuta nakon objave, što pokazuje da su bili veoma brzi i aktivni.

“Preporučujemo postavljanje upozorenja kao notifikacije za novi posao, tako da će vam se popisi koji ispunjavaju vaše određene kriterije poslati čim budu objavljeni”, rekao je Barnes.